sarajohnsson

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Sara Johnsson - 29 september 2010 22:25

Nu har duktiga jag diskat och gjort i ordning i mammas kök,

så nu kan hon komma hem från jobbet imorgon lättad =)


Har gjort en o annan myspys till henne tills imon bitti med, 

fast de kan jag inte skriva för hon kan faktiskt läsa! Hehe. 


Förhoppningsvis blir hon inte missnöjd iaf!

Har bara mitt eget kök o ta itu med här näst.. O kanske inte bara köket?


Nu väntar jag bara på att Johan ska komma hem. O varför jag väntar

på honom vet jag inte. Haha. Han e liksom ändå aldrig hemma så.. Jag undrar om han varit hemma fem minuter idag ens. Nej men, fem min e typ vad jag 

träffat honom idag, sen kanske han varit hemma en kvart. Jaa, nåt sånt.

Jag är mkt glad att jag inte har barn ihop med denna mannen! :)


Ska nog spela lite skip-bo med matte tror jag. Sen kommer snart Johan hem, 

och eftersom jag då inte kommer vara hemma, så kommer jag få ett

sms av honom, där de antingen står; Var e du? Eller vad gör du? 

Always the same..


Såå undrar  han varför jag inte e hemma o väntar på honom. 

Dääär fick han ;)


För övrigt så var vi hos farmor en sväng ikväll. 

Hon fyller 88 år =) 

Där bjöds de på fika och några goa skratt. Hon e go min farmor =) 

Ovido - Quiz & Flashcards