sarajohnsson

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Wiiihoooooooooo !

Av Sara Johnsson - 24 maj 2011 14:51

Tack för att jag sov till halv tolv idag. Kan knappt minnas när

jag gjorde det sist! Men, men :P


Fina Ellen kom hit efter jobbet, så vi hade en trevlig

kaffe och fralle, frulle! Och om ett tag får jag ännu

mer fin besök :) Tycker mycket om mina fina vänner ♥ 


Nu tänkte jag dammsuga lite, så jag har det gjort.

Have a grääjt day!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara Johnsson - 22 maj 2011 18:09

When it was good,we were sitting on the top of the world   Vilken helg! Men kul har vi haft :D Varför lär man sig inte att holje inte e nåt o ha? Sitta o frysa bland massa folk bara.  Taack alla inblandade för en trevlig helg :)   Snart d...

Av Sara Johnsson - 17 maj 2011 16:59

Hej och välkommen till min latdag.    Har nästan absolut inte gjort någonting, bara varit! Nu ska jag snart tvätta ur min slingfärg jag har i håret, sen ska jag ta ett hårt pass på gymmet med lillasyster.  Och är det uppehåll så kör vi slin...

Av Sara Johnsson - 13 maj 2011 18:32


Nu en liiiten släng av helg, dags att arbeta på söndag igen. Men sen är jag två dagarsledig, vilket inte är helt fel =)  Jag längtar såå mycket efter lite semester. Gärna så  långt bort härifrån som möjligt, så man kommer ifrån lite :) Nu är ...

Av Sara Johnsson - 12 maj 2011 20:26


Godkväll!   Efter mitt och Elinas brännande gympass, byggde jag och syster ihop min sängstomme. Äntliiiigen! Nu lär jag sova ännu bättre än vanligt om nätterna. Mina "fem minuter till" kommer att bli, "en timme till" :) Haha! Nej så illa ...

Av Sara Johnsson - 12 maj 2011 13:31

Hade bara en kort dag på jobbet idag, underbart må jag säga. Inte ofta man har det! Nu hade jag tänkt mig att slänga igång lite kaffe. Blev så jädrans kaffesugen :)   Undras om min kära syster Ida och/eller kära vän Elina vill träna lite id...

Ovido - Quiz & Flashcards