sarajohnsson

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Sara Johnsson - 11 maj 2011 18:28

Goddag!


Jag är en segis idag, men har gett mig f*n på att jag ska

ta tag i mitt hem. Har sagt i två dagar, att jag gör det imon.

Fuuunkar inte så, varför lär jag mig inte? Det är som om

mornarna när jag ska upp och jobba.. "Bara fem minuter till"

Efter några femminutare så blir de först en halvtimme,

och sen 45 minuter. Helt plötsligt har jag ingen tid till någonting.

Två dagar till, sen är jag ledig en dag i alla fall :) 


Efter arbetet bjöd fina Ellen på lite kaffe och glass i solen,

och det var mycket trevligt! Hon tipsade mig om vad jag kunde

ha på balkongen. Vill ha lite nytt =) 


 
Dom e fina som tusan. Ellen har såna i svarta. Men jag vill 

nog ha vitt tror jag! Ska bara provsitta dom nästa gång

jag är hos henne, sen är de väl bara att köra till Ikea och

inhandla ett par stolar :) 


Nahepp, dags att städa lite! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards