sarajohnsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Sara Johnsson - 31 maj 2010 17:51

 Hm. Fick redigera detta inlägget. Skulle testa blogga från

mobilen, men de gick ju inte så bra.


Eller jo, först gick de. Kunde ju skriva rubriken,

och så tre bokstäver här. Men sen försvann

"tangentbordet" så jag kunde inte skriva mer.


Så läser ni massa konstiga inlägg lite då o då,

så är de bara jag som är igång .. Haha !


Usch. E trött. Varit en runda i Kstad o köpt lite skydd

till min ögonsten. Blev såklart ett rosa =)


Har två nätter kvar som jag får sova,

sen är de dags för tre nätters jobb igen.

Paassa på o vila ska ja göra.


Ska sätta på lite kaffe. Bye..

Av Sara Johnsson - 30 maj 2010 18:19

Bara för att ja ska få sova i natt =)

Var fruktansvärt trött när jag skulle upp klockan tolv idag.
Så snoozade en o en halv timme! Gött.


Och i fredags fick jag min ögonsten, min fina vän.

Som är heeelt underbar, och jag bara älskar min Iphone.


  


Ida var så fin på både utsparken och balen.

Helt sjukt vilken vacker lillasyster jag har.

Haha :) Alla var fina, men självklart

får Ida mer uppmärksamhet av mig =) Hihi.


    


Enda som fattades var lite solsken :)

Av Sara Johnsson - 27 maj 2010 10:34

Syster Pilla sparkas ut idag,

o de ska la bli trevligt =)

Grattis!


Annars sker här inte mycket. Jag har precis duschat,

och är enormt kaffesugen, men jag måste vänta

till Elina kommer. Tänk om hon bara kunde varit

lite snabbare =) Snart orkar ja inte vänta mer.


Menmen.. När vi har druckit lite kaffe,

så ska vi köra o köpa lite blommor till Ida.

Och så ska ja byta Leyas kläder också.

Ville göra henne lite studentfin,

men då hade hon redan såna kläder ja köpte igår.

Men ja vet iaf vad jag ska köpa nu, som hon inte har =)


Här e fina familjen :)

  


Av Sara Johnsson - 24 maj 2010 20:33

Igen o igen. 

Nu går ja in på min femte natt av sex. 

Uuuunderbart :) Blir kaaaaanske en natt till. 


Nu ska ja snart ge mig iväg. 

Har varit hos Leya en runda. 

Sötnos. Men hon sov, vaknade bara till lite, 

sen somnade hon om på mitt bröst. Love her. 


Nej, nu ska ja prata några minuter med mamma

innan jag kör till jobbet. Lånar Hannas bil i natt, 

för Johan e på match i mörrum. 

Av Sara Johnsson - 23 maj 2010 20:42

Blir snabb uppdatering även idag innan jag drar till jobbet.

Och sitter här även ikväll och dricker en kopp kaffe.


Har typ precis kommit hem från mamma.

Passade Leya där lite :)

Hon är så bäst.

Låg på mitt bröst och visade hur stark hon är i nacken,

sen log hon lite mot mig när jag berättade för henne

hur duktig hon är =)


Efter en stund blidde hon ledsen,

så då värmde ja lite ersättning till henne o gav henne mat.

Sen blev hon nöjd och låg på mitt bröst igen o höll på o somna,

men då va ja tvungen att köra hem, för klockan blev mkt =(


Tänker knappt alls på tiden när hon e i närheten.

Glömmer typ allt runt omkring mig, och ser bara

mosters lilla ögonsten =)


Nej, nu ha ja inte tid med detta.

Puh

Av Sara Johnsson - 23 maj 2010 15:54

Bara två nätter kvar, sen ha ja jobbat fem av sex nätter. 

Lovely? Maybe not.


Va nere på holje en sväng precis. 

Va ju inte direkt något att hänga i granen. 

Som vanligt =)


Usch, orkar inte skriva. 

Av Sara Johnsson - 22 maj 2010 20:41

innan jobbet. Måste köra snart.

Sitter här o dricker en kopp kaffe,

är redan lite trött, så bara att piggna till.


Har varit lite kass på att uppdatera,

faktiskt inte orkat skriva på några dagar.


Idag när jag kom hem till mamma,

så var Hanna där med Leya.

Och gumman va vaken, och så söt.

Fick henne att skratta jätte mycket,

och det var så underbart. Och hon gör ljud med

skrattningarna också, även de e underbart.

Och hela hon är underbar.

Älskar henne fruktansvärt mycket ♥


Och vet ni vad det värsta i hela världen är?
I alla fall nu för tillfället.


Det är folk som ljuger! Hur pallar man ljuga?

Man kommer längre i livet på att säga som det är.

Men det verkar vara svårt för en del att inse.

Finns alldeles för många lögnare och mytomaner i

denna värld. Eller jaa. Beror på vilken värld dom lever i.


Så förbannad som jag var igår, har jag veerkligen inte varit

på hur länge som helst.


Och vet ni vad de roligaste är?

Det är att två som e inblandade,

säger två olika historier.. MOHAHA!


And I saw it with my own eyes. Suck on that!


Sov gott alla fina ♥



Av Sara Johnsson - 17 maj 2010 22:45

Nu ska jag göra mig iordning för sängen,

och lägga mig o kolla på en film.

Känns som om jag ändå kommer somna mitt i filmen,

men de blir ju lite som en godnatt saga gå. hehe.


Nu vet ja iaf ungefär hur ja jobbar mina nattpass i sommar,

blir rätt tufft med ca 90% men de får la gå de med,

som allt annat typ.


Kaffet hos Elina var nice, som vanligt.

Lilla Jennifer kom på besök också. (Elinas brorsdotter)

Så söt är hon =) Och duktig. Springer runt, runt, runt! Haha.


Nejnej. Nu ska ja borsta tänderna.

Uppstigning halv sju imon bitti,

så vi kommer iväg till lassis i tid.


Natti natt.

Ovido - Quiz & Flashcards