sarajohnsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Sara Johnsson - 26 juni 2010 14:15

..Jag skrev nu igen! Dauligt av mig =)


Igår började vi midsommarfirandet hos mamma, 

här fick vi god mat och dricka, o hade trevligt. 

Sen drog jag, Lina, Ida och Elina vidare på fest. 


Festade på rätt bra ett tag, men vid fyra kände jag att de räckte 

för mig. Då orkade jag knappt hålla ögonen öppna :) Haha. 

Dom andra tre fortsatte till typ sex, sju. Sicka Partypinglor. 


Och nu sitter jag hos mamma. Lina, Hanna, Leya och Bodil e också här =) 

Jag är sugen på o spela lite chicago, så vi får se om ja får mamma 

till att spela lite med mig =) Tror ju nääääästan det! 


Annars händer väl inte allt för mkt idag. Ska bara ta de lilla lugna,

tror jag.. Hehe :) 


Nahe, nahe. Nu ger jag upp igen =)

Av Sara Johnsson - 13 juni 2010 17:59

Har inte överdrivet mycket att skriva.

Och egentligen ingen lust heller, men känner

att jag ändå inte skriver här så ofta direkt, så..


Haft en trevlig helg med fina flickor :)

Varit på rocken och festat o så.

Och nu e de söndag, vilket betyder att det är

dags för jobb imorgon igen.


Och jag har verkligen roat mig i helgen,

för nästa helg jobbas de fredag, lördag o söndag natt,

så då blir de ingen fest =)


Snart midsommar också, o för en gångs skull

e ja ledig den helgen =) Jobbar ba natten till midsommar,

sen inte mer förr än efter helgen igen!

Kan ju tala om för er att jag gillar de vääldigt mycket.


Meen, meen.. Nu orkar jag inte mer =) Hej!

Av Sara Johnsson - 9 juni 2010 16:36

Hej mina vänner.

Nu var de minsann ett tag sen jag skrev,

orkar inte datanörda mig hela tiden=)


Men nu när jag ändå fick tummen ur..

Och gick in här så kunde ja ta Fridas msn också,

och ta emot bilder från Idas student, thank you!


Imorgon e de kusin Joels tur att sparkas ut.

Tråkigt att jag jobbar i natt o imon natt,

men en stund orkar ja ju vara med i alla fall =)


På fredag blir de lite fest med fina flickor,

det gillas också. Behövs lite sånt med efter allt jobbande!

Tänkte att jag snart skulle hem till mamma en runda,

för sen vid sextiden blir de kanske lite kaffe hos Linn,

så får i så fall vara hemma tills dess :)


Meen.. Jaja. Hej:)

Av Sara Johnsson - 4 juni 2010 18:54

Jobbat hälften nu. Två nätter kvar, 

sen ska jag få sova lite! 

Luuuvely.


Åkte hem till mamma i hopp om lite sällskap, 

inte en människa syns till? 


Nej för då skulle Mamma, Ida, Lina o Hanna på bio, 

så dom e inte här. 


Men bara för typ fem minuter sen så kom Mattias o Amanda hem,

då blev det lite roligare i alla fall! =) 

Slipper känna sig ensam! 


Två timmar kvar, sen befinner jag mig på jobbet för ett tio timmars 

pass igen. Fyra nätter e drygt. Veeerkligen jätte drygt. 

Någon gång går det an. Men nu är det andra veckan jag har fyra nätters pass. 

Jobbigt! 


Mattias o Amanda tränar golf i mammas vardagsrum..

Eller jaa. Dom "kickar" med golfbollen på golfklubban. 

Uuuh, akta fönstrena!? Hihi :)

Ovido - Quiz & Flashcards