sarajohnsson

Alla inlägg under november 2010

Av Sara Johnsson - 30 november 2010 11:11

På att uppdatera här, men jag sitter inte så mkt vid datan nu för tiden. 

Har inte haft någon ork till det. Knappt varit inne på facebook. 

Och de flesta gånger jag är inne på facebook så är jag de på telefonen. 


Och på telefonen e de inte roligt att blogga för all text blir ju i en "Blaffe" då. 

hehe. 


Nu sitter jag pch dricker lite kaffe, och försöker få ork att fixa lite här hemma. 

Men det tar emot. Inte alls roligt! =/ Men jag måste göra lite innan jobbet 

iaf, för palla komma hem till detta sen. 


Igår tog jag, Elina och Ida en tripp till Ullared. De va nice =) 

Vi steg upp 2.30 igår natt. Helt döda efter att ha sovit i typ två timmar eller

något. Och vädret var ju inte det bästa att ge sig ut så långt i. Men de 

gjorde vi, och vi kom både dit och hem helskinnade =) 

Trodde också de skulle va värre än de var. Men brr vad kallt det var hela natten-dagen och kvällen vi var iväg. 


Men vi fick en hel del inhandlat som man brukar få där. Så nu ska man väl klara sig ett tag =) Hehe. 



Jag älskar flickebarnet, hon är heeelt underbar!


  


Nahe, nu måste jag skaffa lite ork..


På återseende!

Av Sara Johnsson - 12 november 2010 18:12

Tjo, tjo! En evighet sen.. 


E ledig idag! Och så ska de ätas smörgåstårta som jag och mamma håller

på o göra =) Idol ska också ses. Har typ missat de varje fredag för att jag har jobbat antingen kvällen eller natten. Så de ska bli skönt! 


Men jag har inget emot att jobba heller. Men avklarat tre nätter nu, så jobbar inte förrän imon eftermiddag! =) 


Skriver mer en annan gång. Gootenbaaj. 

Ovido - Quiz & Flashcards