sarajohnsson

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Sara Johnsson - 2 maj 2010 15:21

Och ännu en bil som står på vår parkering.

Fy fan vad jag är trött på de asså.


Vad är de folk inte fattar ?
Kan folk inte läsa och förstå vad

HYRD PARKERING betyder eller ?

Ska ta reda på alla som ställer sig där,

sen ska jag köra hem till dom och parkera

inne på deras infart, så ska dom se hur kul de e.


Och vad gör securitas åt saken? INGENTING.

Har sett folk som till och med ringt polisen,

om parkeringsplatserna, och när polisen kommer

så e securitas här illa kvickt. Men annars då?
Jo, då kommer dom så här typ fem timmar efter.


BLÄÄÄÄ. 

Av Sara Johnsson - 2 maj 2010 12:16

Har haft en trevlig helg, med trevligt folk.

I går blev de ju grillning och god dricka hos

mamma eftersom lina fyllde år igår,

och mamma idag.


Följde med Johan o körde lite folk till khamn

mitt i alltihopa också. Hehe.


Sen var vi tillbaka hos mamma,

och så tog vi en runda till nipoli.

De va ju kareoke där..


Ganska trevligt en stund där i alla fall.


Och idag händer inte jätte mycket,

ska snart dra o kolla på Johans match.

Sen ska jag jobba i natt.

Undra om ja kommer va sleten? ;)


Nahe, nu får jag sätta igång lite,

måste ju in med smöret o de i kylen

igen efter frullen. Och klä på mig såklart :)



Ovido - Quiz & Flashcards