sarajohnsson

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Sara Johnsson - 9 maj 2010 14:00

Jahaja. Jag vet inte riktigt var jag ska börja?

Har precis svalt en liten ibumetin mot min huvudvärk,

och jag hoppas den gör vad den ska för mig idag :)


Jaa heerregud. Jag tänker inte nämna något om kvällen igår direkt,

säger bara... HAHAHAHAHAHAHAHA! Och sen drar jag lite efter

andan, och fortsätter skratta lite till.

Jag kan säga att det var vääldigt roligt i alla fall.


Jaa.. "Vad gör man inte för kärleken?" Hahaha..
Nej jag orkar inte. Ni får ha de så bra idag,

hörs kanske senare, när jag återvänt från de döda.. eller något.


Nej, men jag ska faktiskt hem till bästis. Vi ska äta pizza

och gotta oss, sen sticker boysen på fotboll i Mjällby,

och då får vi ju "PF" :) Det är då vi ska passa på att

ta oss igenom gårdagen tillsammans. IGEN! :)


Pusshej.

  

Hold my hand and never let me go! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards