sarajohnsson

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Sara Johnsson - 17 maj 2010 22:45

Nu ska jag göra mig iordning för sängen,

och lägga mig o kolla på en film.

Känns som om jag ändå kommer somna mitt i filmen,

men de blir ju lite som en godnatt saga gå. hehe.


Nu vet ja iaf ungefär hur ja jobbar mina nattpass i sommar,

blir rätt tufft med ca 90% men de får la gå de med,

som allt annat typ.


Kaffet hos Elina var nice, som vanligt.

Lilla Jennifer kom på besök också. (Elinas brorsdotter)

Så söt är hon =) Och duktig. Springer runt, runt, runt! Haha.


Nejnej. Nu ska ja borsta tänderna.

Uppstigning halv sju imon bitti,

så vi kommer iväg till lassis i tid.


Natti natt.

Av Sara Johnsson - 17 maj 2010 16:22

Har bloggfixat lite..

Men blir ändå aldrig nöjd.

Hade önskat jag var duktig på det,

så man hade sluppit hålla på i evigheter,

och sluppit ändra hit o dit.

Fast det var ganska kul att klippa huvuden,

haha. lite hackit och "fint" :P

Blää. Men nu får de duga ett tag iaf.


Orkar icke mer.


Ska ta o äta lite, sen ska jag hem till min älskade

vän Elina och dricka lite kaffe.

Vi är lite på "segnivå" båda två,

så ja gissar att de blir soffläge och MTV =)


See you later.

Av Sara Johnsson - 17 maj 2010 08:50

Har inte blivit jätte många timmars sömn i natt.

Hade så svårt att somna i natt, och så vaknar ja

klockan åtta, och är helt pigg. Då är de ingen mening att försöka

somna om. Men trodde inte ja skulle vara uppe innan tio idag.


Fast de gör inget att ja e uppe tidigt,

för då somna ja tidigare ikväll, och orkar

stiga upp tidigt imon o köra Lina :)


Kollar lite på vakna med the voice.

Ganska kul ändå.
Har fått höra att Zlatan e bög,

att michael jacksson lever osv. Haha!


Jag vet inte vad ja ska göra nu. Typ bara sitta o dricka kaffe,

och kolla lite på tv.


Menmen. Havee iit!

Ovido - Quiz & Flashcards