sarajohnsson

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Sara Johnsson - 6 maj 2010 22:11

Eller något :)


Idag har jag ju som sagt varit på möte. Därefter körde jag hem

o hjälpte babe lite med tvätten han höll på o hänga upp.

Sen körde vi till Hanna, och släppte av mig.


Där väntade jag o Nance på att Leya skulle vakna så hon

kunde ge henne lite mat, så vi kunde ut o gå med Bodil sen.


Vi skulle möta mamma och Pillet :)

Blev en runda in på Lizzos där Ida hittade en

jätte fin studentklänning :)

Hon kommer va fin som snus, både på bal o utspark ♥


Efter de fortsatte promenaden mot vilboken,

för att följa mig hem. När vi typ va vid volvo började

jag få skoskav, o de gjorde förbaskat ont.

Så går de när man inte tänker efter.

Gick med ett par nya skor, och löööösa dessutom.

Kunde ju spännt dom på dirr ist.

Tur att Hanna ville dricka hela tiden ;D Haha.


Ska i alla fall köpa mig ett par riktiga promenadskor.

Mina "inomhus" skor e ju me skit, men dom får

väl duga för tillfället. (Lär dra till intersport o leta skor imon?) Haha.

Promenaderna ska ja fortsätta med i alla fall.

Skoskav eller inte - here i come.

Nää så går de nog inte till! ;) Klarade mig utan att få blåsa iaf.

Men inte långt ifrån, för huden på hälen kändes som en

blåsa, men ja vet inte. Mjuk blev den i alla fall :S


Usch, vilket halvlångt tråkigt inlägg.

Nu ska jag röka en cigg, sen kanske gå o lägga mig.

Blev äckligt sugen på kaffe nu också? Konstigt..


Aja. Godnatt alla fina :) ♥


  


Av Sara Johnsson - 6 maj 2010 10:53

Det är redan torsdag.

Fy vad snabbt dagarna går.


Igår tillbringade jag mycket tid hos Leya,

Bobbi var där en runda också!

Helt underbara är dom =)


Och idag ska jag på ett möte,

kanske inte de roligaste, men de får ju gå.

Vi har tvätten idag med, och det behöver städas.

Får väl se om de händer så mycket mer än de idag.


Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe,

o kolla lite på fb.


( bild; Lillasyster med Leya! <3 )

  

Byebye!

Ovido - Quiz & Flashcards