sarajohnsson

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Sara Johnsson - 16 maj 2010 20:40

Ni vet.. Min försvunna "hålla tänderna på plats" grej,

eller protes som ja också brukar kalla det.

Den har kommit fram? Såå irriterande.


Åkte ju hem till mamma efter jobbnatten i fredags morse,

och skulle leta som tusan efter den, medans ja väntade på

att klockan skulle bli åtta. Och ja letade, o letade.
Kröp ju ute på golvet på balkongen. (Om ni undrar varför ja letade

så mycket på balkonen, så var de där ja hade den sist!) Och när ja

kröp runt där ute, vände ja typ upp o ner på allt, kollade under mattan,

i springan vid räcket, i påsar med pantflaskor, i krukorna som stod där ute,

och så vidare och så vidare.. Hittade den ingenstans.

Sen började ja leta i hallen igen, i alla skorna, under skohyllan osv.


Sen pustade jag lite, tog telefonen som blivit tio över åtta och ringde..

Berättade att den försvunnit och så. O hon ja snackade med sa

att jag fick betala en ny själv. Och ja baa. Va kostar de? =/

CA. 800... Jahapp tänkte jag. Va ha ja för val typ? Lite tråkigt att

spendera så mkt pengar på nåt så tråkigt. När man kan göra nåt

mkt roligare för dom "ca, 800"..


Men så bestämde vi en tid på måndag, så ja kunde leta ordentligt

heeeela helgen. Men ja tänkte ju.. Hur mer noga kan ja leta? :/

Och inte bara ja letade ju, mamma o dom med.


Jaja. Men fick min tid på måndag. Pustade igen, berätta för mamma.

Hällde upp kaffe i koppen, och gick ut på mammas balkong för att

ta en cigg o sörja lite.


Då ligger den jääääkla skitsaken mitt framför mina fötter ute på

balkongen. Vaaaarför såg ja den inte när ja ca 10 minuter tidigare

kröp runt där ute i hopp om att hitta den genomskinliga fula saken ?

Nej för de ska ju alltid vara typiskt.


Och ja vågade ju inte ringa direkt efter o avboka tiden för att ja

hittat den. Pinsamt ju. Då tror ju dom säkert att ja inte har letat

ordentligt alls. Så ja ringde senare på eftermiddagen =) Hehe!

Skönt att ja slapp slösaa pengar på en ny.

Därför ska ja slösa dom pengarna på tisdag i Kkrona ist =)

(Om man hittar något vettigt att slösa de på)

Av Sara Johnsson - 16 maj 2010 20:25

Wipeout för fullt på tv. Elle nää, de e de inte för de e reklam nu.

Sen blir de lite ballar av stål och djungelvrål.

Fast nu började de igen..


Köpte chirre o dirre innan också,

men jag vet inte om jag är sugen på de.

Kanske hinner bli de igen =)


Dirren e ju faktiskt redan blandad också =/


Jaha. Söndag idag alltså, o imorgon måndag.

Sen är de tisdag och då ska ja o Elina köra

syster till Lassis i Karlskrona :(

Sen ska hon få bo där ett tag igen.

Men jag ska i alla fall köra dit på onsdag också med mamma o ev. Johan,

o hälsa på efter op. Hon ska iaf inte behöva känna sig ensam :) ♥


Annars är jag trött, och ganska nöjd av någon konstig anledning?

Men känner även lite ångest och nervositet. Konstiga jag? =)


Äh. Nu får de va slutbabblat.

vill ha djungelvrål nu =) Bye.

Ovido - Quiz & Flashcards