sarajohnsson

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Sara Johnsson - 11 maj 2010 19:37

Har jag varit i idag =)

Fick bli en tripp dit när vi behövde göra något av tiden

efter Johans arbetsintervju. Dom verkade gilla honom? :)


I alla fall så fick jag gå in på älskade Gina! Hehe.

Faast, faktiskt så köpte jag bara två nya linnen,

för jag o Elina ska ju dit snart, så då ska de nog handlas! 

Fick ju knappt gå i några affärer, Johan tycker ja e köper för mkt då :(

Ville in på BikBok med, men de ville icke han.
Så.. Så gick de me de.


Menmen. Jag måste fixa något att ha i magen nu

innan Elina kommer, och innan ja ska till jobbet.

Får nog värma lite av thaimaten ja gjorde igår :)


Ha de så bra! :)

:)

Av Sara Johnsson - 11 maj 2010 08:36

Nu ska bilen lämnas på verkstad och Johan ska på arbetsintervju.

Och jag är trött, och måste iväg.

Ska jobba i natt, så jag ska verkligen tvinga mig till att

sova någon timme när jag är hemma igen!


Byebye!

Ovido - Quiz & Flashcards