sarajohnsson

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Sara Johnsson - 4 maj 2011 11:29

Jag o Ello pratade precis lite semesterplaner,

och vi lär dra till underbara Göteborg, och röja lite :)

Jag bara äääälskar den staden !


Jag tycker näästan att jag mår helt okej idag,

måste bara bli feberfri, och liiiite piggare så

ska jag nog vara fit for fight snart tror jag =) 


Det ser ut som kom och hjälp mig att dö här,

har verkligen inte orkat städa. Igår tvingade jag mig själv att

ta tag i disken, för de va ju ångest på det med! :/


Stenbocken
den 4 maj


VARDAG:

Du har svårt att förstå vad som förväntas av dig idag. Omgivningens krav får dig att känna dig osäker på dig själv.


KÄRLEK/RELATIONER:

Idag behöver du mycket bekräftelse från din partner. Bara ett mejl eller ett telefonsamtal duger inte idag.


PENGAR/ARBETE:

Den vanliga tillfredställelsen i jobbet vill inte infinna sig, men du kommer nog snart tillbaka i rätt gängor.


DAGENS CITAT:

Peter de Vries -Alla avskyr mig för att jag är så allmänt omtyckt.


LYCKONUMMER:

25

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards