sarajohnsson

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Sara Johnsson - 2 maj 2011 18:18

..Är jag idag. Har mer eller mindre sovit hela dagen,

och det känns helt trist. Men samtidigt måste jag lyssna

på kroppen, och behöver den vila så behöver den, men

så är det inte riktigt min grej att sjukanmäla mig heller.

Men nu är jag sjukskriven i två dagar, och jag tror denna

vilan kommer göra större nytta än jag vill erkänna :) 

Känner verkligen att min kropp jobbar som ett maratonlopp,

för att stoppa infektionen. Och de e väl tack vare mitt

underbart starka immunförsvar :)


Min underbara sis nanna ställde upp för att ta mig till akuten

i söndes kväll, så vi kunde röja där halva natten. Asså allvarligt,

akuten.. Aldrig mer. För det första haatar jag sånt, och för det

andra hade jag lika gärna kunnat ligga hemma och kvida

av den smärta jag hade, som att ligga där i flera timmar

och vänta. Alvedon hade jag kunnat få tag i hemma oxå :P

Haha. Menmen. Nästa gång jag ska dit, så ska jag vara 

riktigt döende! And that will never happen!


Nu får jag väl ta o sova lite till :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards