sarajohnsson

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Sara Johnsson - 12 maj 2011 20:26

Godkväll!


Efter mitt och Elinas brännande gympass, byggde jag

och syster ihop min sängstomme. Äntliiiigen!

Nu lär jag sova ännu bättre än vanligt om nätterna.

Mina "fem minuter till" kommer att bli, "en timme till" :)

Haha! Nej så illa får det aaaldrig bli. 


Härlig huvudvärk jag har, brukar betyda att jag har

druckit för dåligt med vatten! Och på tal om vatten,

så tog jag min sista penecillintablett i morse,

vilket betyder att jag om någon syndar med öööl imon! 

Som jag har längtat efter det :) På dirr efter jobbet,

ska jag gå direkt till kylen, ta en kall och sen sätta mig på

balkan och njuta. That's life. Really :) 


När kaffet slunkit ner behöver jag en dusch. 

Sov så gott =)


 

Av Sara Johnsson - 12 maj 2011 13:31

Hade bara en kort dag på jobbet idag, underbart må jag säga.

Inte ofta man har det! Nu hade jag tänkt mig att slänga igång

lite kaffe. Blev så jädrans kaffesugen :)


Undras om min kära syster Ida och/eller kära vän Elina

vill träna lite idag. Me hope! Knappt så jag vill, men

det måste ju göras det med..


Stenbocken
den 12 maj


VARDAG:

Du känner att en förkylning ligger och lurar, så ta lite extra vitlök och passa på att sova några extra timmar inatt.


KÄRLEK/RELATIONER:

Varma känslor och gott humör kan göra dagen riktigt romantisk och lyckad, trots en urusel start.


PENGAR/ARBETE:

Du får kanske svårt att få så mycket uträttat idag. Tecknen visar på ett flertal oönskade avbrott.


DAGENS CITAT:

Frans G. Bengtsson -Världslitteraturens mest utsökta skatter blir kattguld inför ett ark med den älskades kråkfötter.


LYCKONUMMER:

20

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards