sarajohnsson

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Sara Johnsson - 3 maj 2011 16:36

Jag vill inte vara sjuk mer, det värsta jag vet är att behöva

vara hemma hela dagarna! Om jag bara kunde bli kvitt

den här dumma febern! Bläää.


Asså jag e såå sugen på att impulsköpa en ny iphone. 

Den vita fyran vill jag lätt ha :) Där ser ni, jag blir galen

av att vara hemma, jag kan väl nöja mig me iphonen jag

har nu tills den är obrukbar? :P Men neej, nytt är 

alltid roligare :D Hoppas jag kan hålla mina fingrar i styr :D


Stenbocken
den 3 maj

VARDAG:
Man ska inte gå över ån för att hämta vatten. En förändring stundar och en glad överraskning väntar dig från ett oväntat håll!

KÄRLEK/RELATIONER:
Ditt kärleksliv är kanske oroligt för tillfället. Roa dig gärna på egen hand om din partner går dig på nerverna.

PENGAR/ARBETE:
Det är bara att arbeta på och hoppas att morgondagen blir bättre. Överraskande pengar kan dyka upp.

DAGENS CITAT:
Benjamin Disraeli -Framgångens hemlighet är att aldrig släppa målet ur siktet.

LYCKONUMMER:
1

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards