sarajohnsson

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Sara Johnsson - 14 september 2010 17:55

Sitter på Johans dator nu. Känns som evigheter sen jag gjorde det. Haha!

Anledningen till att jag sitter här var för internetet på min krånglade lite, så jag orkade inte vänta på det. Och tur var väl det, för min dator dog nu hörde jag! 


För övrigt har jag varit på tandregleringen, och varit med om denna otrevliga människa som visade sig där även denna gången. Nästa gång e de verkligen bud på o säga till henne. Asså jag orkar inte människor som e så jäkla otrevliga. Vad beror de på egentligen? Trött på sitt jobb? Inte fått nåt på länge kanske? Nä men. Allvarligt! Vad vill hon? Förstöra ens dag. Fine, hon lyckades. Det är typ fem timmar sen jag var där, och jag tänker fortfarande på hur otrevlig hon var. Det kan man väl kalla att få sin dag förstörd? En annan blir ju me sur o krängd. Blä! 


Ska i alla fall röja förråd. Och idag SKA jag! För jag har redan börjat så mååste fortsätta. Hehe. Blev bara avbruten av mamma, för hon undrade om ja kunde kolla en sak på datan, så de e därför jag sitter här nu :P Och då tänkte jag att jag samtidigt kan skriva här. Vet att jag inte hade orkat sen, för så ha de vatt dom senaste dagarna. Knappt orkat dator överhuvudtaget. Så då blir de inget bloggskrivande inte :)


Men nu ska jag ha ett litet bloss bara, sen ska jag fortsätta röja. 
Och weeei, nu får vi använda vatten igen. Inte fått de på hela dan :(


Goootenbaj.. 

Ovido - Quiz & Flashcards