sarajohnsson

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Sara Johnsson - 8 september 2010 17:47

.. Ska jag få äta hos min mamma idag. Mums eller vad? 

Längesen man åt de nu. 


Annars händer inte allt för mycket i kväll. Ska väl försöka hinna se iaf lite av

idol med baby innan jag ska till jobbet. Och så vill jag nog se halv åtta hos mig. 

Men jag glömmer ju alltid tv program! :( 


Nu fick jag en söt liten Leya i knät. Hon är verkligen helt underbar :)

Låter Leya knappra  lite =) 


as       y                                                                             trvddddddddddddddr 


Åh , så duktig hon är :)


  

Av Sara Johnsson - 8 september 2010 07:53

Jag är såå trött idag. Va knappt så ja kom upp ur sängen, men till slut så =) Nu sitter jag och väntar på mitt kaffe som e klart när som helst. Sen blir de fix o don, innan jag kör till jobbet. 


Ha en bra dag allihopa! 

Ovido - Quiz & Flashcards