sarajohnsson

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Sara Johnsson - 25 september 2010 13:21

Jaaaha. Detta går inte riktigt som jag hade önskat. Och sist jag mobilbloggade blev det ju inte några mellanslag efter punkter o sånt, och allt kom i en klump. Me don't like! Vi får väl se hur de blir denna gången. Har redan försökt publicera ett inlägg men de ville sig inte! :( Ljög innan, detta e inte herrarnas sista match. Möjligtvis sista hemmamatchen:) Står hittills 1-1 och dom ha spelat 25 minuter typ! Nu ska jag försöka publicera detta inlägg :)

Av Sara Johnsson - 25 september 2010 11:57

Kommer ner till mamma när jag vaknat och så. 

Då finner jag Hanna och Leya här! =) 
Så jag fick äran att göra lite gröt till Leya, som hon dock

inte ville äta så mycket av! Men ändå. Jääätte glad har hon varit iaf =)

Hon är såå otroligt underbar denna lilla flicka <3


Nu ska jag snart gå med Hanna och Leyskii och kolla på lite fotboll,

herrarnas sista match för säsongen. Jag hoppas allt att de går bra.

Så tråkigt att gå på fotboll om de går dåligt ju :P


Ne, nu ska jag svepa mitt kaffe så vi kan gå sen.


Trevlig  helg! 

Ovido - Quiz & Flashcards