sarajohnsson

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Sara Johnsson - 21 september 2010 23:24

Godkväll :)Just nu känner jag mig väääldigt lat!Ligger i soffan och skriver på mobilen för jag orkade inte hämta datan på andra sidan tv rummet. Haha!Känner mig nöjd över dagen och kan gå och lägga mig med gott samvete snart, men vill njuta lite till av mina tända ljus. Och så måste jag förstås orka resa mig från soffan och gå o borsta tänderna. Är förresten inte helt nöjd med dagen, glömde ringa farmor, o de skulle jag ju! Får göra de imorgon istället. Imorgon får jag väl fortsätta med städningen. Fick köket i ordentlig ordning , o hallen kan man väl säga. Imon får ja väl plocka i ordning i sovrummet. Slarviga jag har sovrumsgolvet som extra garderob :(Nu säger jag godnatt!

Av Sara Johnsson - 21 september 2010 16:45

.. Den elaka. AKA F****N! That makes me mad. 

Blir faktiskt inte ett dugg glad. Har lust att gå  ut o ta henne i nackaskinnet, 

och slänga henne in i skogen. Haha, den som ändå så elak kunde vara. 

Faktiskt e jag en snäll flicka. Struntar i henne. 

Haha.. Men tänk, en vuxen människa, som e såå omogen? Mohaha.


Idag har jag bjudit mamma och Amanda på middag. Leya va också här, 

men hon hade egen mat med sig, som hon åt. Och hon åt såå duktigt. 

Lilla sötnosen. Det är verkligen moster Saras stjärna. Det finaste som finns. 

Soom jag alltid säger; Jag älskar henne otroligt mycket!


I natt har jag avklarat ett nattpass on the woork. Nu är jag ledig imorgon, och så jobbar jag på torsdag 6.45-14.15, därefter är jag barnvakt, och så ska jag på möte.


Hörs!




Ovido - Quiz & Flashcards