sarajohnsson

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Sara Johnsson - 10 september 2010 10:39

Jag vaknade tidigt idag. Runt åtta, men somnade om o vaknade runt nio i stället. Låg vaken i sängen och funderade över vad jag skulle göra.. Stiga upp? Eller försöka somna om. Eftersom de e så sjukt underbart att sova, så stängde jag ögonen igen, sen fick jag ett sms. Och då låg jag med stängda ögon o funderade vem som kunde skickat.. Och så vidare! Blev i alla fall ingen mer sömn så när klockan var närmare halv tio, steg jag upp. Och nu sitter jag här och glor. 


Men så blir deet .. Har ändå sovit rätt mycket, efter att ha jobbat dag - natt - dag. Slutade fem igår, sov mellan typ sex och åtta, sen gick jag o la mig nångång mellan tio o elva o sov heeela natten. Sådär lagom seg. 


Ska snart fylla på kaffet och ta en cigg, sen då? Dunno. Ja, jag måste vattna mina blommor i alla fall, och kanske plocka i ordning lite smått. O bädda sängen :( 


Ovido - Quiz & Flashcards