sarajohnsson

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Sara Johnsson - 15 september 2010 19:18

... minuters jobb ska jag utföra snart, haha! 

Känns ju lite sådär. Menmen, vad ska man göra? 

Egentligen ska man ha mer timmar än så, fast tydligen inte? :/


Annars idag..

Tog en promenad med Leya hem till Elina. 

Var dö varm efter de. Tog mer kläder på mig än vad som behövdes,

och det gjorde jag även på leya. Fick ta av henne koftan efter halva vägen typ.

Hennes filt e ju såå varm o go med =) Hon e verkligen moster Saras favvis!

I reeeally love her <3


Sen har vi lämnat ifrån oss lägenheten idag, så nu behöver vi inte tänka på den mer. Skönt! Men kommer fortfarande sakna mina tapeter :/


Och så har de även blivit lite Leyamys till ikväll, o snart dags för jobb.  

Efter jobbet ska jag och Elina ta en promenix, såå inget regn då tack! 


See U!

Ovido - Quiz & Flashcards