sarajohnsson

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Sara Johnsson - 24 september 2010 19:21

Känns inte som fredag, men de är de minsann =) 

Blir väl bara lite fredagsmys idag skulle jag tro!


Var med Johan i Karlshamn i dag. Han skulle på arbetsintervju, 

så då gick jag runt lite i stan. Gick inne på hm och snurrade,

för jag funderade på vad de var jag kom dit för att köpa. 

Men kunde absolut inte komma på vad de var. 

Till slut kom Johan dit, och skulle prova lite kläder, och medans 

jag hjälpte honom lite så fortsatte jag fundera. 

Men det stod helt still.


Kommer sen ut från affärn med lite annat i påsen e de jag var där för, 

då... Ja dåå kommer jag på va de va! Kört va de då, för ja pallade ju helt klart

inte gå in o ställa mig i kö igen :P De e tur vi ha lindex här, 

för jag kan köpa de där med =)


Nahe, nu ha ja spanat runt lite på facebook, och skrivit lite här med. 
Så nu tror jag att jag tar och går ner till mamma en sväng.

Blir bara så trött av o göra ingenting, o då orkar ja ju inte me nåt fredagsmys

om jag ska gå o bli trött redan! =) Ahaa, o nu behöver datorn hämta lite batterikrafter. Såå laddning nästa!


Ha en trevlig helg =) 

Ovido - Quiz & Flashcards