sarajohnsson

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Sara Johnsson - 7 september 2010 21:14

Johan kom hem rätt så några timmar tidigare än han skulle. Vem blir gladare än jag?:) Han hade haft det bra, och ska tillbaka på introduktion på fredag igen. Sen ska han väl ba gö de sista på leget, och sen e jobbet hans? Om ja ha fattat de rätt. Vilket man aldrig vet helt säkert ;) Haha. 


Aja, ja e i alla fall trött nu, och fryser som fan. Ligger i soffan o kollar tv. Men tänkte att jag snart ska duscha och sen lägga mig eller nåt. Några timmars jobb framför mig imorgon. Men börjar inte förr än halv tio =)

Av Sara Johnsson - 7 september 2010 18:04

... Färdigstädat! O då menar jag bara färdigstädat. Har inte röjt i förrådet som jag ville/tänkte göra. Däremot har jag röjt i klädkammaren. Så den e i någorlunda ordning. Annars har jag som sagt bara städat, plockat i ordning och så. Ska dammsuga resten nu, sen ska allt vara klart. Ska ner till mamma en runda sen, så jag kör moppen över golven senare =)


Hum.. Jag e hungrig, och de e kanske inte så roligt, för jag orkar minsann inte fixa något att äta just nu. Tar de lite senare!


  

Av Sara Johnsson - 7 september 2010 14:36

Har sista maskinen tvätt på tvättning nu, och jag har fortfarande inte ens börjat städa! Snacka om att vara seg på att påbörja någonting. Och det är ju de som är jobbigt. När man väl börjat städa så flyter de ju på, och så är man klar på nolltid. Dock inte alla gånger. Haha :)


Tänkte ju att jag nu skulle ta tag i skiten, men icke, för min finaste vän kommer på snabbvisit innan hon ska jobba, så jag ska ta och slänga igång lite kaffe :) Kaaanske hinner jag diska i alla fall innan hon kommer? 


Slänger upp en "flummig" bild. Flummig kallar jag den, för det var jag, pilla o ello som hade såå roligt hemma hos mig, när vi tog massa bilder. Ibland skulle vi se ledsna ut (vilket var meningen på denna bilden jag lägger upp nu), och ibland jääätte glada osv. Haha! 


  

Glad, ledsen eller sur, spelar ingen roll. 

Älskar min vän i vilket fall som helst :)

Av Sara Johnsson - 7 september 2010 10:53

.. Ska jag pyssla med idag. Tvätt e verkligen en nackdel när man bor

i lägenhet och inte har egen tvättmaskin. Jag verkligen hatar att behöva

passa tvättider, man blir ju så låst halva dagen. 


Men samtidigt, så får man passa på o städa då, när man ändå

bara väntar på att tvätten ska bli klar! :)


Annars vet jag inte vad som händer idag. Ida ska väl passa Leya när

Hanna jobbar, så jag kan hoppas att dom kommer och hälsar på mig =) 


Men just nu tänker jag bara sitta här och njuta av mitt kaffe, 

sen tar jag duschen innan de e tvättdags, för de blir ändå mer tvätt när

man har duschat! 


Jag tycker de e så kul att Lillen o Hugo kommer så bra överrens!

Här får dom godis av Johan =)


Igår när Elina och Matte var här, o dom hade hyndet med sig, 

så låg Hugo o Lillen bredvid varann o sov, synd vi inte tog bild på de. 

Men nästa gång dom e här så får vi försöka komma ihåg o ta mer bilder :)

Ovido - Quiz & Flashcards