sarajohnsson

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Sara Johnsson - 22 mars 2011 21:27

Tja, tja !


Jag har haft en heelt underbar dag. Fint väder, en massa Elina

och nu bra tv program :) 


Jag och Ello slängde ihop en kycklingsallad, och hällde i oss

lite kaffe. Sen släpade vi ut oss på långpromenad i de fina 

vädret, med hennes dogs. 


Nu spanar jag på desperate housewives och inväntar mina

Big brother gäster. Kaffet har jag redan färdigt, så jag

hoppas dom kommer snart.


Jag tänker i alla fall tjuvstarta med en kopp nu när det

är paus :) 

Av Sara Johnsson - 22 mars 2011 09:53

Underbara lediga dag. Soool också! Ser knappt vad jag 

skriver, o de e ganska jobbigt. 


Jag ska i alla fall fixa lite frulle till mig och lilsis nu, 

sen är de dags för lite träning. Efter gymmet e de ju bud på slingan

eftersom vädret e så underbart :)


Jag baara älskar sol. Makes my day :)


Stenbocken

 den 22 mars


VARDAG:

En resa kan vara på tapeten men bli inte besviken om det sen visar sig att det inte blir något av. Det kommer fler chanser.


KÄRLEK/RELATIONER:

Se alla utmaningar som möjligheter. Din kärlek kräver att du håller vad du lovat.


PENGAR/ARBETE:

Imorgon har du inget tålamod med petigt pappersarbete.


DAGENS CITAT:

Mark Twain - Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon.


LYCKONUMMER:

30


Ovido - Quiz & Flashcards