sarajohnsson

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Sara Johnsson - 9 mars 2011 08:29

Stenbocken
den 9 Mars 

VARDAG:

Det kommer att öppna sig en möjlighet för dig idag, men var försiktig så du inte tar den om priset är för högt.

KÄRLEK/RELATIONER:

En person har känslor för dig som du inte vet hur du ska hantera. Om du är singel kan detta bli ett ganska omskakande möte. Om du redan har en partner ska du kanske se upp. Den andres känslor kanske inte ses med blida ögon!

PENGAR/ARBETE:

Du får ett nytt spännande uppdrag som får dig att komma loss ur den senaste tidens enformiga arbeten.

DAGENS CITAT:

Publitius Syrus - Att älska och samtidigt vara klok är knappast möjligt ens för en gud.

LYCKONUMMER:

29

Ganska positivt ju =) Bra start på dagen! Haha. 

Av Sara Johnsson - 9 mars 2011 07:56

God morgon!


Har sovit underbart gott i natt, så blev mindre glad när klockan ringde.

Dock blev de upp senare än tänkt. Skulle ju ut och gå med pill innan hennes

jobb, men hon sov för länge så blev inget med det. 


Jag sitter och dricker lite kaffe, och ska snart bege mig ut i kylan. 

Verkar bli fint väder idag också, vilket jag inte deppar för =) Men någon

sa att det skulle bli snöstorm? Inte hos mig iaf =/ 


Naae, nu måste jag lägga på ett kol !

Ovido - Quiz & Flashcards