sarajohnsson

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Sara Johnsson - 11 mars 2011 18:17

Fredag hos mamma ikväll, lovely!


Jag och lilsis tog en sväng till gymmet innan. Väl hemma kände jag

att det kanske hade varit bra att äta lite efter att ha haft en mage

som kurrat heeeeela dagen. Försökte mig på lite keso med varma 

hallon och blåbär, men som jag misstänkte så är keso fortfarande

lika äckligt. Ursäkta uttrycket :) Så jag ställde mig och slängde ihop 

en proteinrik, stark soppa istället. Och den var faktiskt god! =) 


Dock har jag fortfarande en massa energi, har erbjudit mig att möta

Hanna från arbetet, om hon e sugen på att gå. Men hon svarar inte, 

så jag tar det som ett nej :( Boooooring ! 

Av Sara Johnsson - 11 mars 2011 09:15

..Underbara fredag :) Jag är ledig idag, heeelt gild! 

Blir bara gymmet idag, annars lugnt hela dagen =)


Stenbocken
den 11 mars 


VARDAG:

Du står inför ett flertal utmaningar men det bekymrar dig inte, tvärtom faktiskt. Du ser riktigt fram emot förändringarna.

KÄRLEK/RELATIONER:

Månens inflytande skänker dig en romantisk dag. Unna dig något extra, lite vardagslyx för att sätta lite extra guldkant på romantiken.

PENGAR/ARBETE:

Du oroar dig en del för ditt arbete nu, det bör dock ordna sig för dig i slutändan. Din ekonomi är trygg trots alla räkningar.

DAGENS CITAT:

Johnny Carson - En fru varar bara så länge äktenskapet håller, men en ex-fru har man alltid.

LYCKONUMMER:

26

Ovido - Quiz & Flashcards