sarajohnsson

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sara Johnsson - 10 mars 2011 17:00

Sleten idag. Orkar egentligen ingenting, men vad tjänar jag på det?

nooooothing! 


Ska snart dricka lite kaffe och klippa pappa. Inte samtidigt då 

förstås. Haha. Sen e jag sugen på promenad. Men vädret är ju inte

helt underbart. Vafföö har vi fått sånt pissväder? whyyy? 


Aja. Imorgon e ja i alla fall ledig =) Sen e de dags för helg jobb igen. 

Såå tråkigt att jag jobbade åtta helger i rad, sen när jag väl e ledig, 

då är jag sjuk ? Och nu e de dags att jobba igen. Puuhh !

Men ingenting att göra åt :)


Nahe, får väl sätta igång me klippningen. 

Annars kan gobben bli otålig ! 

Av Sara Johnsson - 10 mars 2011 05:55

Lätt den segaste morgonen på jag vet inte nääär! Segt att somna och

helt sjuk dröm som väcker en mitt i nätterna med.  Blää. 


Häller i mig kaffe och väntar på att lilsis kommer på lite mysmorgon, 

ska släppa henne på arbetet, innan jag börjar också :)


Stenbocken

10 Mars


VARDAG:

Har du möjligen pratat bredvid mun. Skulle det i så fall vara skälet till den motvilja som en viss person nu visar dig.

KÄRLEK/RELATIONER:

Idag kan du få uppleva ett ögonkast som skvallrar om ett mycket kärleksfullt intresse.

PENGAR/ARBETE:

Idag kan du komma på god fot med en arbetskamrat, och ni kommer kanske att bli riktigt goda vänner till sist.

DAGENS CITAT:

Mark Twain - Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon.

LYCKONUMMER:

17

Ovido - Quiz & Flashcards