sarajohnsson

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Sara Johnsson - 21 mars 2011 06:03

Jag orkar knappt hålla ögonen öppna idag, fick slita mig upp ur

sängen vid halv sex. Och då hade jag legat halv död sen tio i fem typ,

sååå segt. 


Tur att jag bara jobbar till halv två idag! Och imorgon e jag leeeedig :)


Stenbocken
den 21 mars


VARDAG:

Man ska inte gå över ån för att hämta vatten. En förändring stundar och en glad överraskning väntar dig från ett oväntat håll!
 

KÄRLEK/RELATIONER:

Någon utifrån missunnar dig kärleken och det skapar dålig stämning, men det kommer att reda upp sig till slut.
 

PENGAR/ARBETE:

Idag blir det roligare och bättre på arbetet det kan bero på att en chef byter tjänst. Ibland är det svårt att få pengarna att räcka till, det gäller att snåla.
 

DAGENS CITAT:

Okänd tänkare -Bigami är att ha en fru för mycket, Monogami är samma sak.
 

LYCKONUMMER:

3



Ovido - Quiz & Flashcards