sarajohnsson

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Sara Johnsson - 18 mars 2011 07:55

Och så mycket med. Jag vill inte :( Från och med denna vintern,

hatar jag snö för resten av mitt liv. Bläää.


Sitter och dricker en massa uppiggande kaffe, för att snart orka

gymma lite. Skönt att göra de på morgonen, så jag har mer tid

till fredagsmys. Jag är ju trots allt ledig idag :) 

Mindre pigg och ledig är jag imorgon när jag stiger upp klockan feem! 


Stenbocken

den 18 mars


VARDAG:

Tillsammans med goda vänner får du en mycket givande dag. Du är kreativ, energisk och du får mycket gjort.

KÄRLEK/RELATIONER:

en stor föränding är påväg in i ditt liv och allt kommer i gungning. Men se upp, om du inte står stadigt med båda fötterna på jorden, kan du sluta med näsan på marken.

PENGAR/ARBETE:

Du lär dig snabbt nya saker och jobbet fungerar alltså utmärkt.

DAGENS CITAT:

Josh Billings - Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.

LYCKONUMMER:

13


Ovido - Quiz & Flashcards