sarajohnsson

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Sara Johnsson - 19 mars 2011 18:27

.. Och jag jobbar. Fin delad dag imorgon! :)


 Är ganska död idag, och känner bara för att krypa ner och

gömma mig under täcket. Men vill gärna kunna sova i natt också,

så jag avstår från det. Nu är det ju inte BB ikväll, så jag får väl

somna till nåt annat. Efter BB brukar de va nåt plastikkirurgi grejs, 

som jag kollade en kväll, men somnade. Tyckte de va ganska jobbigt då 

jag ville se resultatet på en av dom. Sen i alla fall gick samma avsnitt igår

när jag lagt mig, och jag tänkte ba yeees, nu får jag se de. Och sen 

somnade jag ? Tyyypiskt. 


Stenbocken

den 19 mars


VARDAG:

Du har kort stubin. Minsta motgång gör att du far i taket, och ditt humör går också ut över andra.

KÄRLEK/RELATIONER:

Kanske vill du förändra i kärleken och hoppas att träffa någon ny men tiden är nog inte den rätta än.

PENGAR/ARBETE:

Var försiktig på jobbet idag. Det är inte rätt dag att begära en löneförhöjning.

DAGENS CITAT:

Joan Rivers - Om jag någon gång ser en leende joggare skall jag överväga saken.

LYCKONUMMER:

9

Ovido - Quiz & Flashcards