sarajohnsson

Alla inlägg under april 2010

Av Sara Johnsson - 7 april 2010 09:50

Nu drar jag snart till gymmet med Lilsis.

Måste bara ha i mig lite mer kaffe o så först!


Vad händer annars idag?

Ingeeen aning just nu.


(Bild; Gravida systern, med Bobbi)  


Av Sara Johnsson - 6 april 2010 11:03

Trodde aldrig jag skulle komma in här.

Haha. Har försökt sen 8 i morse.

Måste vara mitt internet som inte vart i form.

Men har ändå kommit in på facebook, o sånt.

Knasigt. Nåja, är här nu i alla fall :)


Vad är det för dag? Tisdag..?

Jaa, just det. Igår var vi i Mjällby o

kollade lite allsvensk fotboll.

Dock ingen rolig match direkt.

Gick inte så bra för pojkarna där nere.


Visst .. Dom är nykomlingar i allsvenskan,

och första förlusten kom igår, efter fyra matcher.

Så någon gång måste den där förlusten komma,

men den hade inte behövt komma igår,


för dom spelade inte den fotboll man brukar se i

Mjällby. Dom kunde gett så mycket mer.

Synd, men alla gånger kan man kanske inte va på topp?


Idag ska jag till Khamn o gapa lite för tandis.

Är så trött på att ha käften full av järn.

Vill få bort.. Nuuuu!

Blir snart riktigt otålig på den.

Kommer bli så glad när den ska bort!

 

Åh, ni ska få en bild på finbobbi! :)

På bilden är han fyra dagar gammal.

Och snart blir jag moster, lääängtar!

13 dagar kvar till BF :)


(Bild; Emmas fina Bobbi)


  


Av Sara Johnsson - 3 april 2010 09:29

Åh vad det är gott att sova, började vakna

vid nio tiden. O då kände jag att skulle jag vilja

så kan ja sova hur länge som helst. Haha.


Är inte direkt den morgonpigga människan,

men det får ju gå. Ska upp halv sex imorgon,

börjar jobba kvart i sju.


Tror inte jag har varit uppe halv sex på evigheter,

så tidigt gick jag inte ens upp när jag gick i skolan,

eller jo. När vi hade praktik i k-krona,

då gick ju bussen dit redan vid sex.


Men jaja. Det är skönt att sova :)


Elina kommer om en liten stund på kaffe,

så jag tänkte bara gå ut och sätta mig nu

och läsa tidningen. Nog lika tråkigt som

vanligt för det står aldrig något kul i den :)


Menmen. Have it!


Av Sara Johnsson - 2 april 2010 14:24

Är trött. Gick inte o la mig mer i morse,

var hemma hos mamma o hjälpte henne

med lite möblering av vardagsrummet :)


Så mysigt hos henne, o köket har hon gjort jätte fint,

med nya grejer o så :)


Tvingade hit henne på en titt på vårt mys också.

Har ju med fixat lite nytt nu!


Varit o solat med lillasyster,

somnade typ hela tiden, jättesköönt =)


Nu ska ja snart fixa mig, för lite

"påskfest" hos mamma. Gott med mat, o dricka!


Byebye.

Av Sara Johnsson - 2 april 2010 07:30

Ska köra o lämna mattias klubba ,

han ska till gbg och spela cup .


O klubban ha ja lånat ,

sen säger han sent , kvällen innan han

ska åka , att han behöver klubban ?


Kanske lägger mig en timme till när jag är hemma igen ?

Who knows ?

Ovido - Quiz & Flashcards