sarajohnsson

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Sara Johnsson - 28 april 2010 17:37

Laga mat till mig själv,

som jag ska sitta och äta för mig själv.

Haha, fan vad de e tråkigt att göra mat,

till bara sig själv. Men de faa gaaa!=)

 

Blidde lite fika på Liljas med, Elina,

Jojje o Linn. Efter fikat så körde vi en

runda, och sen stack jag hem till Elina.


Lite senare blir de kanske lite kaffe igen,

with the girls. Återstår att se :)


Nu ska jag slänga igång maten, o så.

Av Sara Johnsson - 28 april 2010 12:14

Har nu slängt i dom två första maskinerna,

och sen är de bara en halv maskin kvar? :O

Vad lite tvätt. Men skönt =)


Dock fick jag ta förtvätt på den maskinen me svart i,

för johans träningskläder var fulla med torkad leeeeeera? Blä.


Och visserligen e han o tränar nu, så då kan han tvätta sina

träningskläder han har på sig sen, när de ändå finns tid =)

Låg förresten kvar en tshirt och EN strumpa i den ena maskinen.

Och snäll som ja e så hängde jag de i torkskåpet,

så de e torrt när personen som äger de, hämtar de,

om den nu märker att de saknas ? :P


Och senare idag blir de kanske lite fika med lite flickor, ska bli trevligt! =)

Av Sara Johnsson - 28 april 2010 11:34

...Har jag blivit av med skrotet i käften.

Igår åkte jag både till och från tandregleringen

med ett leende. Kändes så skönt att veta att

jag skulle bli av med tandställningen.


Kan inte ens förklara denna underbara känsla! :) Hehe.


En trevlig trip till karlshamn över huvud taget,

hade Elina, matte o Johan med mig. Så efter tandis

körde vi till leksaksaffären, där jag o johan köpte en

babysitter till lilla Leya. Jätte fin va den :)

Sen köpte även ja, elina o matte en mysig nallebööörn,

som spelar till henne :)


Innan vi drog hem, åt vi lite på donken,

därefter hem till hanna, magge o leya och

kelade lite medans dom öppnade presenter.

Leya var inte hemma dirr när vi kom,

för hon va ute o gick me mormor ulla, o bodil! :)


Jag har egentligen inte tid med detta,

snart tvättdags och jag ska hinna dricka lite

kaffe till först. Sååå. Här kommer lite bilder

på mina gaddar :P


 

  


Ovido - Quiz & Flashcards