sarajohnsson

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Sara Johnsson - 18 april 2010 23:59

..nu, och ska snart sova,

när elina o matte gått hem :)


Spelade en fifa o en nhl match med matte precis,

o förlorade båda :/ Dåligt av mig. Höhö.


Nu har Elina dragit på sig sin jacka,

så nu ska dom gå hem.

Börja göra mig iordning för sängen då.


Godnatt på er!   



Av Sara Johnsson - 18 april 2010 21:17

Jättegott med hemmabakad pizza.

Mammas pizzaformar fungerade utmärkt :)


Nu är vi mätta och belåtna.

Jag o Elina kollar ballar av stål,

och matte o johan spelar ps2 igen.


Ska kolla vidare nu. Bye.

Av Sara Johnsson - 18 april 2010 18:51

Jaa, nu ska mina pizzaplåtar invigas.

Fick ju två runda plåtgrejer till pizza av mamma

i födelsedagspresent :)


Degen jag o Elina har byggt upp jäser för fullt,

så om en stund kan vi börja med resten.


Nu lite tv titt och kaffe, pojkarna spelar boll på ps2 =)

Ovido - Quiz & Flashcards