sarajohnsson

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Sara Johnsson - 10 april 2010 20:10

Snart dags för jobbet. 

Börjar om femtio minuter,

ska köra hem johan o så först. 


Mumsigt det var med Bobbos vårrullar!

Så nu är jag mätt som en plätt. 


Klippningen blev nog bra till slut, 

höll på att börja lipa lite vid ett tillfälle, 

men sen behövdes det inte. 


Hörde lite "ojdå", "ehm", "hmm".. 

Och lite "Jaaha, vad gör jag nu". 


Haha :)

Av Sara Johnsson - 10 april 2010 16:37

En natt kvar att jobba, ska bli ruligt :)


Mamma o Bodil e hemma hos mum i gör vårrullar,

så de ska bli gott att äta sen!


Ska snart in en runda i duschen,

i väntan på att storasyster kommer hit.

Hon ska klippa mig lite.

Behövs typ redan igen?

Mitt hår växer som ogräs. Kanske e ogräs? Hehe.


Sen ska jag hem till mum efter de.


Asså, vad har hänt med mig?

Nu förtiden när jag vaknar,

så vaknar jag utvilad? :O

Har nog aldrig hänt innan.


Somnade sent efter jobbnatten i morse,

efter åtta någongång. Somnar aldrig så sent,

men ändå.. Ställde klockan på två,

o när den ringde vid två, så var jag "pigg".
Pigg, o pigg. Ni vet hur man är när man nyss vaknat.


Såå konstigt, trodde jag skulle behöva sova mer,

eller överhuvudtaget inte orka gå upp vid två,

så ställde om klockan på halv tre, vände mig om

o blundade. Men ingen mer sömn. 


gick upp tio över två, startade kaffet osv.

Är piggare än ever nu.


Vid denna tiden brukar jag typ börja vakna till,

eller sådär två timmar efter jag vaknat efter

jobbnatten, brukar jag börja bli människa igen.

Jättekonstigt. Börjar nog bli gammal.

Snart dags att gå i pension? HAHA.


Kan ju till och med vakna åtta om mornarna,

o va pigg o utvilad.


Nej, men nu måste jag in i duschen.

Lina skrev nu att ja skulle köra dit istället,

så får väl sätta fart.


Byebye!

Ovido - Quiz & Flashcards