sarajohnsson

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Sara Johnsson - 22 april 2010 13:10

Såå tråkigt. Är ännu mer "snorig" o ha huvudvärk idag.

Perfekt o må så här när man ska jobba tre nätter.

Verkligen jätte roligt. Bara de inte bli värre så.

Men de ska de väl inte bli, e ju typ aldrig sjuk

så varför nu då?


Och igår kom jag fram till att jag inte har haft en

helt ledig helg på elva veckor. Hur härligt är inte det?

Skulle varit helt ledig denna helgen som gick,

men så blev de inte. Får se hur de blir nästa helg? ;P


Sugen på lite party. Blir snart en tysklandsresa också=)


Nu ska jag ligga o vila lite.

Sovit bajsdåligt. Vaknade första gången kvart över 5 i morse.

Sen vaknade jag vid åtta eller halv nio, och därefter vid

kanske kvart över nio. Då trodde ja klockan var elva, och tänkte

att de inte e nån fara att gå upp nu. Sen somnade jag om kanske

halv tio. Blev väckt av telefonen kvart i tio. Sen va de kört.


Kommer vara sombie inatt! Hehe.


Ovido - Quiz & Flashcards