sarajohnsson

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Sara Johnsson - 7 april 2010 18:33

Nu tänkte jag börja städa lite,

lite skriver jag, för jag vet inte

hur mycket jag orkar ;)


Efter gymmet, åkte jag o lilsis hem till mig

så jag kunde slänga mig i duschen,

sen körde vi hem till mum, där Ida duschade

o så. Sen körde jag, mamma o Ida till Khamn.


Mamma behövde persienner till vardagsrummet.

I Khamn åt vi lite mat, o sprang runt lite sen.

Dock hann vi inte så mycket för vi var tvungna att

vara hemma till 17. Men vi hann i alla fall

hitta persienner och lite annat skit,

som kuddar o mattor.


Mum skulle byta ut alla deras kuddar hemma,

så jag köpte två nya till oss med =)


Sen köpte jag två runda mattor till köket.

Svarta blev det denna gången.

Var lite så där behövligt, eftersom att jag hade turkost

i köket, så då hade jag turkosa runda mattor,

men nu har jag lila i köket för tillfället,

så de turkosa känns lite tradiga där.


Men egentligen så skiter ja i vilket, haha.


Naj, nu ska jag sätta igång med städningen,

annars kommer jag inte orka!


  

(Bild på mina fina storasystrar :)

 

Och förresten! Kollar ni på mina bilder i tidigare inlägg,

så är "ramen" på bilderna inte så fina nu eftersom

jag bytt från svart till vit färg. Sååå :)

Av Sara Johnsson - 7 april 2010 09:50

Nu drar jag snart till gymmet med Lilsis.

Måste bara ha i mig lite mer kaffe o så först!


Vad händer annars idag?

Ingeeen aning just nu.


(Bild; Gravida systern, med Bobbi)  


Ovido - Quiz & Flashcards