sarajohnsson

Alla inlägg under mars 2010

Av Sara Johnsson - 15 mars 2010 18:37

Nu drar jag till gymmet med

Miss Kainulainen.

 

Seee ya!

Av Sara Johnsson - 14 mars 2010 04:37

Hej svej.

 

Nu skaffade jag mig en ny blogg.

Innan bloggade jag till och från på blogg.se,

men tyckte inte att det var så roligt att blogga där.

Därför tröttnade jag då och då.

Eller om det var för att det var en ganska

tråkig bloggsida, som jag tröttnade,

har jag ingen aning om.

Sånt man märker liksom! =)

 

För övrigt så sitter jag på jobbet.

Jobbar 11,5 timmar i natt igen.

Snacka om att den en och en halv

extra timmen gör mycket.

När klockan passerar sju, är man en zombie.

Haha, nej inte direkt. Men kanske nästan.

 

Igår när det var lördag,

sov jag till ca. 15.00,

blev väckt av baby som undrade

om jag ville ha lite kaffe, och självklart

ville jag det :) Han är så fin den!

Men inte alltid. Jag kan tycka illa

om honom också!  Hehe.

 

Aaa, i alla fall.. Jag och Johan stack

ner på hockeyn som började klockan 16.

Olofström mötte Huddinge i Playoff 4,

och där vann oik med 5-2. Alltså var det

en bra match. Och bra matcher gillar vi!

 

Och idag är det söndag.

Så då är det innebandyspelardags klockan

16. Innan dess ska jag sova, och kolla på Mjällby.

Tror jag i alla fall.

J skulle kanske låna en av hans vänners

lägenhet som har kanal plus och sånt,

så fick han det så ska vi se matchen.

 

Finally seriepremiär i allsvenskan.

Tror det kommer bli ruuuligt när Mjällby

e me där. Dom spelar borta mot

AIK klockan 14.30

 

Usch, låter som en värsta sportnöd bara för

det blev så mycket sport i detta inlägget, men

det är jag inte så bli inte oroliga ;) Haha.

 

Kunde sett matchen hemma om allt

hade gått som vi tänkt.

Vi ska/skulle ha kanal digital, men

vi kan inte ha parabolen på balkongräcket,

för det ger ingen täckning där vår balkong är.


Och vi fick nyss tillstånd till att ha den på

balkongräcket, så antingen får vi vänta på

nytt möte och nytt tillstånd om att få ha parabolen

någon annan stans. Eller så får vi skita i det.

Billigast att skita i det :)

Vilket onödigt långt inlägg det blev nu.

Sätter stopp här nu. Fyra timmar kvar

hem till sängen. Läääängtar!

Hajdau!

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards