sarajohnsson

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Sara Johnsson - 25 mars 2010 21:50

Tusan också. Här hade jag skrivit och skrivit,

och så slutar internet fungera?!

 

Varför ska det alltid sluta när man håller på med

något som inte ska försvinna? :/ Buu!

 

Men aja.

 

Har varit på hockey och sett en rolig match.

Tycker dom förtjänar en plats i allsvenskan!

 

Och Kstad trippen var typ bara jobbig,

men det var i alla fall soligt, gillas :)

 

När vi kom hem stack jag och E och solade,

och det var gött. Gillar sol o värme. Jätte mycket.

 

Efter solningen slappade vi lite i min soffa,

sen när baby kom hem drog vi på hockey.

 

O just nu sitter jag här.

Ska snart ta på mig lite myskläder o krypa ner i soffan.

 

Åh, yesterday fick jag min deklaration. Gillade vad jag såg.

Gillade även lönespecen som kom idag. Underbart :)

 

Naj minsann. Nu dags för lite myskläder, och en filt över

mig i soffan. Upp 6.30 imorgon för jobb.

Ska även se lite Rederiet.

 

Asså, sjukt längesen man såg de ju.

Kan knappt minnas sist. Hehe.

 

Puss o Godnatt!

 

  

 

(Bild; Lillebror o baby)

 

 

Av Sara Johnsson - 25 mars 2010 10:11

Är vädret härligt eller inte?

Jag tycker i alla fall att det ser rätt gott ut.

Det blåser ju i alla fall inte,

men tycker ändå inte jag ser värsta solljuset.

Kommer kanske? ;)


Nu har jag suttit i typ en timme och löst lite i

min svåra korsordstidning, till mitt kaffe.

Jag älskar kaffe, sjukt gott :)


Vi tänkte ta en runda till Kristianstad,

jag, J  o E.


J ska ha lite t-shirtar och så,

och vi är mest bara med för skojs skull.

Fast något lär man väl få med sig ändå?

Men ska försöka och inte få med mig någon

som inte är nödvändigt. Hehe.


Imorgon jobbar jag 8-17.30,

så det lär inte hända så mycket annat,

och lördag jobbar jag natten.

Så då händer inte heller alltför mycket =)


På söndag ska jag i alla fall följa med E

och hennes mamma till IKEA.

E har ju fått sin lägenhet nu :D Så Kul!


Och måndag ska jag och Elina till Eko och

Markislagret, så det blir en del "resor",

men det kan vara trevligt ibland =)


Nej nu ska jag göra mig i ordning så att

vi kommer iväg snart.


Have it!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards