sarajohnsson

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Sara Johnsson - 29 mars 2010 18:38

Huvudvärket. Vad kul jag fick till det.

(inte för att nu behöver tycka de, men ändå :D)


Tänkte typ som huvudet värker --> Huvudvärket. Haha.

Ja är störd. :)


Har i alla fall jäätte ont i huvudet.

Typ brist på kaffe och vatten?


Snart ska jag hämta mamma från jobbet,

och sen blir det ett pass på gymmet.


Hade såå gärna velat gå på hockey ikväll. Menmen.

Vinner dom inte idag, så går jag inte nästa gång heller :P


Sova vill jag göra också, älskar att sova!


And tomorrow blir de jobb, 15.00 - 21.30 :)


Byebye.

Av Sara Johnsson - 29 mars 2010 13:06

Ja, nu börjas det gnälla.


"Älskling, du somnar alltid så tidigt på kvällarna,

och jag tycker inte det är roligt. Varje gång vi ska

kolla på en film eller något så somnar du.."


Bla, bla, bla :)


Vadå? Låt mig sova om jag är trött då ;)


Jag har varit iväg en runda, och är nu hemma igen.

Kanske åker iväg en runda till.


Skulle ju egentligen till Eko o Markislagret med Elina

idag, men hon ha blivit inringd på jobb ikväll,

så vi skulle ta de imon. Och då ville Johan gö

nåt i stället, så vi får se va som händer :)


Haaj!

Av Sara Johnsson - 29 mars 2010 10:00

 Ingen uppdatering igår för jag kom inte så långt :P

Somnade redan vid 19.00 Så sovit 14 timmar i natt igen.


Sov ju bara två timmar efter jobbnatten i går,

så därför jag somnade så tidigt.


Var i alla fall på ikea, o köpte lite grejer.

Därefter när jag kom hem, lagade jag mat och

packade upp dom nya grejerna.


Sen sov jag :P Haha.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards