sarajohnsson

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Sara Johnsson - 18 mars 2010 22:46

God kväll!


Klockan är bara elva, men känns som ett typ.

Drygt. Och inget att göra, känner inte bara för att vara.


Fast jag och baby ska nog ta ett bad,

men det är knappt så man pallar det heller.

Jag hade ju helst bara velat hoppa i en supersnabb dusch,

så man får det överstökat.


Känns meningslöst att bada med för att jag typ

ändå bara ligger där i en kvar, max. Haha.


Wanna know why? För jag gillar inte när fingertopparna

blir skrynkliga ;) Haha. Sån är jag!


Blev en tripp till Teneriffa idag, och en tripp till gymmet.

Fan va nice det är att jag bara bor typ 50 meter från teneriffa.

Avis ? I know u are.


Gympasset var nice, jobbigt och svettigt. Gillas :)

Utökade mig från 50 till 95 kg i benpress.

Sen plus det stången och "plattan" väger, vilket jag

inte har tagit reda på. Men det är jag nöjd med.


Nu kör ju jag tolv gånger tre. Men hade varit kul

att maxa, och se hur många kilo man hade pallat pressa.


Fast det borde man ju göra i bänkpress också,

men det orkar man ju bara inte ;)


Nej nu ska jag röka en cigg, sen ska jag ta reda på

om jag bara ska in en snabbis i duschen, eller om jag ska behöva

trängas med den sälen där. Haha, nej jag skojar :) <3


God natt alla fina!   





Av Sara Johnsson - 18 mars 2010 15:19

..Igen?

Verkligen helt sjukt vad tiden går fort asså.

Snart är också Mars slut, och april börjar,

men andra ord så är det snart sommar.

Och det gillas ju i alla fall :)


Detta är min sista lediga dag, så jag laddar för en natt

på jobbet imorgon. Men jobbar bara en natt!

Så jag, Elina och Pillet småplanerar för en trevlig lördag,

blir en vända till Tixi, för deras boys ska dit.

Undra vad min man ska göra?


Tror ju inte han vill med i alla fall. Tråkig som han är :(

Vi får la se, vi får la se.


Nu kommer Elina och Mathias hit, så baby fixar kaffe,

och  jag .. Ja jag bara sitter här. haha.


Vi ska dricka lite kaffe, sen ska vi bort till

teneriffa och sola lite, därefter till gymmet.


Kan bli ett tufft pass idag. Men så går det,

när vi jobbar ifrån varandra imorgon igen.

That's life :) Byeee!


(Bild; Me and Ello på Teneriffa) Haha ;)   


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards