sarajohnsson

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Sara Johnsson - 19 mars 2010 15:38

Idag fick J som han ville.

Krämig pasta och bacon blandning.


Han vill ju typ ha pasta och bacon varje dag,

men det vill icke jag. Men så tänkte jag att

idag ska han få det.


Jätte gott var det i allafall. Fast nu körde jag bara

med pasta, bacon, creme fraiche, sambal olek och

salt o peppar. Var lite lat i dag =)


Men man kan ju också ha lök, typ purjolök hade väl jag haft i

min i så fall. Sen kan man också ha ärtor, eller någon

annan grönsak. T.ex :)


Lätt att göra, och så går det snabbt,

och så är det supergott! Men inte för ofta :)


  

(Bild; Jag redigerade en bild från google)

Av Sara Johnsson - 19 mars 2010 11:37

Nu har vi jääkla haft tur.

Vi beställde ju canal digital för ett tag sen,

sen när en man var här och skulle sätta upp

parabolen så upptäckte vi att vi inte får någon sändning

från vår balkong.


Fatta vilken ångest vi har haft över detta.

Om vi hade varit tvugna att betala typ 500 kronor

i månaden, utan att kunna se våra kanaler.


Men nu fick vi tag i dom, och dom skulle häva abonemanget,

och vi behövde inte betala någonting för det!


Snacka om tur. Nu har i alla fall min ångest lättat. Puh!


Nåja, nåja.. Nu är kaffet på g, och Elina och Mathias inväntas.

Dom ville komma en runda, trevligt må jag säga :)


Herrå.

Av Sara Johnsson - 19 mars 2010 10:07

Hm. Klockan är bara lite över tio,

och jag är redan uppe. Not good.


Vaknade av att Johans telefon ringde innan tio

någongång, sen kunde ja ju inte somna om igen.


Men äh. Det gör nog ingenting,

jag lyckas nog hålla mig pigg på jobbeti natt ändå.


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra,

förmodligen kolla på fotboll vid sju i alla fall.

Johan och dom spelar mot Hanö!


Nej nu ska jag göra lite kaffe. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards