sarajohnsson

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Sara Johnsson - 16 mars 2010 20:49

Är trött som en.. Jag vet inte vad.

Gnu?


E; Jag trodde gnu va en aapa! :)


Blev inget gympass, vi dog innan vi kom fram :(

Haha. Nu istället sitter vi i soffan och dricket lite kaffe,

och inväntar desperate housewives. Me like, a lot!


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på imorgon.

Orkar jag så kanske jag städar lite, eller nåt.

Ingen solning imorgon, för elina jobbar kvällen,

så vi tar det på torsdag i stället :)


Kristianstad trippen gick la bra.

Ganska roligt, Johan skulle köpa skor

på skopunkten. Hur länge är inte typ jag och Elina

där inne när vi ska ha skor? Länge.


Med Johan var jag där typ max tio minuter. Det var lite som..

Åh va fina testa. Tre par skor - passar dom? - Bra då går vi.

Haha :D


Nu börjar Dh. Byebye!

Av Sara Johnsson - 16 mars 2010 15:50

Tjollahopp!


Efter jobbet gör jag en tripp till Kstad,

sen hinner jag förhoppningsvis med lite chilltid,

innan det är dags för gymmet.


Blir sent pass idag, för Ello jobbar till klockan 20.


Annars ska jag bara ta det lugnt,

tog en liten funderare, och kom fram till

att jag nog ska upp rätt tidigt imorgon.


Vi får se hur det går med det :) hihi.


And today is the day.. Desperate Houswives :D


Må väl alla fina!

Av Sara Johnsson - 16 mars 2010 07:21

Har alla sovit gott?


Jag har väl sovit lite till och från.

Drömt en massa läskiga drömmar, och då har ja klart

inte sovit så där jätte bra.


Men bäst sov jag när klockan ringde 06.45, som vaaanligt,

sover jag alltid bäst när man måste upp.


Det är lite jobbedags. Jobbar 8-16 idag.


Vi hau att sau kaa!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards