sarajohnsson

Alla inlägg under mars 2010

Av Sara Johnsson - 25 mars 2010 10:11

Är vädret härligt eller inte?

Jag tycker i alla fall att det ser rätt gott ut.

Det blåser ju i alla fall inte,

men tycker ändå inte jag ser värsta solljuset.

Kommer kanske? ;)


Nu har jag suttit i typ en timme och löst lite i

min svåra korsordstidning, till mitt kaffe.

Jag älskar kaffe, sjukt gott :)


Vi tänkte ta en runda till Kristianstad,

jag, J  o E.


J ska ha lite t-shirtar och så,

och vi är mest bara med för skojs skull.

Fast något lär man väl få med sig ändå?

Men ska försöka och inte få med mig någon

som inte är nödvändigt. Hehe.


Imorgon jobbar jag 8-17.30,

så det lär inte hända så mycket annat,

och lördag jobbar jag natten.

Så då händer inte heller alltför mycket =)


På söndag ska jag i alla fall följa med E

och hennes mamma till IKEA.

E har ju fått sin lägenhet nu :D Så Kul!


Och måndag ska jag och Elina till Eko och

Markislagret, så det blir en del "resor",

men det kan vara trevligt ibland =)


Nej nu ska jag göra mig i ordning så att

vi kommer iväg snart.


Have it!

Av Sara Johnsson - 23 mars 2010 20:10

Hallo.


Blev en ny frilla för mig och E idag.

Tycker jag blev nöjd, och förnya lite ibland är

mycket bra. Annars blir människor så där allmänt

tråkiga :) Hehe.


Tråkig kan man vara ändå, men jaa.


Nu är jag rätt så trött.

Varit uppe sen ca. 7.30 i morse för mötet.

Men liiite roligare för en gång skull,

för den gravida var med idag.


Jahaja. Efter mötet körde jag hem H,

och vidare hem till bästaste. Hon bjöd på

lite kaffe och sånt. Sen följde hon med mig hem.


Orkar inte fixa bilder på nya frillan nu men,

det kommer kanske någon gång i livet. ;)


Uff, jag måste diska, med egentligen orkar jag inte det.

Blää, varför kan inte disken bara försvinna av sig själv?

Eller vänta.. Det kan det ju.


*busvissel* Joooohan, diska!! :D Haha.

 

 Nej, nu väntar jag på att desperate housewives ska börja.  





Av Sara Johnsson - 22 mars 2010 23:10

Jaajamen. Redan Tisdag imorgon,

och då ska jag och Ello hitta på hemlisar.

Haha nej men. Hemlis e de inte, men ändå=)


Igår orkade jag verkligen inte uppdatera.

Knappt så ja orka nu heller, hehe.


Igår var ju jag, ello, johan o matte och kollade

på hemmapremiär i mjällby, som nu spelar i allsvenskan.

Riktigt roligt var de ska ni veta =) Dom va superduktiga.


Vann med 3-0 mot Gais.


Dirr efter mjällby blev de hockey.

Tyvärr förlorade olofström med 6-2.


Och jag "deckade" klockan 10 i går kväll o sov till 10 i morse.

12 timmar. de ni ;)


Nu ska jag duscha, och sen sova.

Upp tidigt för möte 9-12 imorgon. Seeeeegt!


God natt.

Av Sara Johnsson - 20 mars 2010 16:10

Är hemkommen från innebandymatchen.

Herrarna vann med 7-2 tror jag det var?

Hjälp, har redan glömt resultatet. Haha :)


Det var inte världens roligaste match,

eftersom det var ju typ ingen spänning i det hela.

Men trevligt ändå.


Nu väntar jag på att Elina ska platta klart sitt hår så

hon kan ringa mig sen :) Därefter ska jag inte en runda

i duschen. Och sen invänta att Elina o Matte kommer hit :)


Ikväll ser jag fram emot lite fest jätte mycket.

Var längesen jag var så här sugen på några kalla.


Eller nej förresten. 7-3 blev det i matchen? :)


Guud vad jag längtar till tisdag. Jag hoppas på det allra bästa!


Nu ringde bästaste, så ska ta en snack med henne =)


Jag hoppas på en trevlig kväll, med trevligt folk.

Hoppas alla fina också får en trevlig kväll!



Av Sara Johnsson - 20 mars 2010 13:14

Uff ja. Nu är jag uppe.

Men fy vad det är skönt att sova alltså.

Jag älskar :)


Nu ska jag snart äta lite, och sen är det dags för

att kolla på Innenbandy. Sis hämtar mig idag,

för J behöver bilen till matchen :)


Nu äta! Baaaj.

Av Sara Johnsson - 20 mars 2010 06:55

Om en timme får jag köra hem och sova.

Uuunderbart :) Luv it!


Tjao, tjao!

Av Sara Johnsson - 20 mars 2010 04:38

På tisdag kommer jag göra någonting tillsammans

med Elina, som jag nog aldrig trodde jag skulle göra.

Jag tänker inte berätta vad ;) Hehe.


Jag är dock lite nervös över det, men vad fasen.

Jag ska nog lära mig och leva med den förnyelsen också.

Ibland måste man ju faktiskt förnya lite i sitt liv.

Och nu har väl vi typ bestämt vad vi vill göra denna gången.


Är ni nyfikna ? ;) U should be! Moha...


Om tre timmar är min jobbnatt över,

då kommer det bli underbart att få komma hem och lägga sig.


Vet ni vad?


Jag älskaaar att sova.

Av Sara Johnsson - 19 mars 2010 15:38

Idag fick J som han ville.

Krämig pasta och bacon blandning.


Han vill ju typ ha pasta och bacon varje dag,

men det vill icke jag. Men så tänkte jag att

idag ska han få det.


Jätte gott var det i allafall. Fast nu körde jag bara

med pasta, bacon, creme fraiche, sambal olek och

salt o peppar. Var lite lat i dag =)


Men man kan ju också ha lök, typ purjolök hade väl jag haft i

min i så fall. Sen kan man också ha ärtor, eller någon

annan grönsak. T.ex :)


Lätt att göra, och så går det snabbt,

och så är det supergott! Men inte för ofta :)


  

(Bild; Jag redigerade en bild från google)

Ovido - Quiz & Flashcards