sarajohnsson

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Sara Johnsson - 27 december 2010 20:19

Har typ nyss vaknat efter en tupplur i soffan. Himla dumt att sova

så här dags, men Linas handmassage var så underbar, så

jag kunde inte låta bli! =)


Nu får jag väl fortsätta kvällen med lite film, och hoppas jag kan vara 

vaken några timmar till. Kan inte somna för tidigt eftersom jag ska

jobba imorgon :/


Godnatt på er !

Av Sara Johnsson - 27 december 2010 13:15

Har jag haft med Leya idag =) Skulle vilja vara där varje

morgon gumman vaknar. Hon är ju så mysig. Bara kelar, och så skrattar hon lite,

sen kelar hon lite till! Sen blev hon trött, och somnade, då somnade jag också=)


Sen när jag vaknade sista gången så var Magge hemma igen :P 


Nu ska jag snart in i duschen, sen ska jag se vad resten av dagen har

att erbjuda. Imorgon är det ju dags att jobba igen, så det är

bäst det är något bra :) 


Tjooo !


Ovido - Quiz & Flashcards