sarajohnsson

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Sara Johnsson - 17 december 2010 20:23

Jag tror att jag bara älskar fredagar! 

Extra mycket idag, men jag vet inte varför? 


Idag har jag sovit myckeeet länge. Kan inte förstå hur jag kan vara så trött. 

Menmen. Lina ville åka till kstad, och blev lite sur för ja sov länge, 

men sen var hon som vanligt igen, tur var väl de! =) 

Vi kom i alla fall inte mycket längre än bromölla och markislagret, 

för vi tyade inte. Och hade inte allt för mycket tid. Hanna skulle hämtas på

jobbet eftersom vi tog hennes car.


Men nu har jag i alla fall Leyas julklappar också klara =) Tycker de e skitjobbigt med julklappar. Särskilt när man inte riktigt vet vad man ska ha. 

Och när man vet vad man e ute efter så hittar man de inte nånstans! 


För övrigt så har jag precis kommit hem från Jojje. Druckit lite kaffe, 

och umgåtts. Imon blir de väl lite dricka och sällskap med flickorna. 

De händer inte allt för ofta längre, vilket kan vara lite synd. 

Så veerkligen kul när de väl händer=)


Nu får de vara färdigt här,

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards