sarajohnsson

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Sara Johnsson - 15 juli 2010 18:13

Nu e jag snart på g att åka o gosa lite me Leya =)

Guud va jag älskar lillfisen. Hon e såå go!

Varje gång ja träffar henne, så säger jag ..

"Heej gumman. De e moster Sara som e här",

o vareeeenda gång, så skrattar hon när jag säger de.

Heelt underbart alltså =)


Pratade nyss med Hanna i telefonen, och då fick jag prata med

Leya. Sa att de va moster Sara, o hon skrattade o började prata med mig.


Och i natt jobbas de sista natten. Sen e ja ledig till söndag natt.


Vad händer i helgen då? Jag vet inget ännu.

Ska nog till Kstad imon o kolla lite tv. Sugen nu faktiskt =)

Vill ha en vit tv, men vi får se. Fina e dom =)


Nahe. Nu väntar Leya på sin älskade moster Sara :)

Ska lyckas få de på film nån gång! Hiihi.


    

  Little Princess  

Ovido - Quiz & Flashcards